Aku Cinta Allah!

Salam 'alaykum! Moga rahmat Allah sentiasa memayungi kita hambaNya

Andaikan diriku bisa seperti yang lain
Yang Kau sayang
Yang Kau rindukan
Yang Kau cintai

Aku lemah.
TanpaMu aku lelah, aku sungguh tak berdaya
Tolongku.
Tolongku Ya Allah

Setiap air mataku mengalir
Allah! aku lemah dan tak bererti
Setiap derai tangis membasahi
Allah! jangan tinggalkan aku lagi

Aku SAYANG Allah
Aku RINDU Allah
Aku CINTA Allah.


Di mana Allah di hatiku.
Di mana Allah dalam kehidupanku
Di mana Allah dalam setiap perbuatanku?
#muhasabah Y___Y



2 comments:

  1. Moga Kita semua hAMBA2NYA yang amat lemah dan penuh kekurangan ini diberi dan dikurniakan rasa kasih sayang , syukur dan cinta kepada Allah..serta diBeri perhatian oleh Allah sntiasa.

    Amin Ya Rabb..

    Hasbuna Allah ni'ma Al-Mawla Wa Ni'ma An-Nasiir.


    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...