LEADERS Sedim [PART II]

Salam 'alaykum! Kita sambung cerita nak hari ni? hee

Perjalanan LEADERS bermula pada 14 Januari 2013. Seorang demi seorang peserta hadir mendaftarkan diri. Ada yang awal-awal lagi semangat mengalahkan aku. Ada juga yang muka penuh dengan tanda soal. Tak faham apa itu LEADERS. hehehehe It's okay my sayangs. Akak pon macam itu jugak.

Selama program, aku mula nampak semangat mereka. Sedikit demi sedikit bukan fizikal mereka saja yang hadir dalam aktiviti dan modul yang dijalankan. Sebaliknya 'jiwa' itu juga semakin kelihatan. Seronoknya bila lihat masing-masing semangat, bekerjasama, bersungguh-sungguh menyelesaikan tugasan dan melaksanakan aktiviti dengan jayanya. Dalam hati, NAK JUGAK MAIN! NAK JUGAK JADI PESERTA! Y___Y

Eh! Tahu apa yang paling aku suka dalam LEADERS kali ini? Aku sukaaaaa sangat bila aku boleh mendekati mereka-mereka di bawah pimpinan aku. Walaupun tak rapat sangat tapi aku boleh berbual, bergurau, bersembang dan macam-macam lagilah aku boleh buat dengan mereka-mereka ni. Kenapa? Sebab aku terasa ada jurang bila aku cuba nak dekati, ada masa mereka-mereka ni takut-takut je. Ehem! Saya ni Presiden je, bukan sultan ke, PM ke yang perlukan protokal khas waktu bersembang. huhuhu -__-

Water rafting! It's fun. I loveeee it!
As-solatu 'imad ad-deen

Flying fox time! Saya tak gayat. Saya enjoy! :D

The nurses. :p




The tree top walk
 Ini muka-muka adik-adik yang bakal saya rindui sangat-sangat. Anda semua inspirasi saya. Bersatu susah dan senang. Ceria dalam duka. Penuh dengan sikap positif termasuk pemikiran. Telatah kalian yang akan jadi kenangan kita bersama.









Kotak hati dan si jantungssss hati. :)

The fasi, the fellows and the alumni


With mommy kotak hati and ayyub. Gonna miss you a lot!
Will kept this. :)


Pesanan melalui Kotak Hati. Thanks all sayangs for the loves. :)


Aku yakin dan percaya mereka semua ada potensi untuk jadi pemimpin. Aku tak terlalu mengharapkan mereka sebagai pelapis aku dalam pimpinan kolej. Sekurang-kurangnya mereka adalah insan yang boleh memimpin. Menjadi seorang MUSLIM yang punya sifat kepimpinan. Punya aura pemimpin yang disenangi. Sungguh aku sayangkan mereka. Aku kasihkan mereka. Alhamdulillah hingga ke akhir masih lagi kami 'stick together'.

Orang kata, bersatu kita teguh, bercerai kita roboh. Aku kata, IKATAN antara hati-hati kita akan membuat kita selalu KEKAL bersama dalam susah dan senang. In shaa Allah. Moga Allah berkati kita semua. Redha atas tiap apa yang kita lakukan. Uhibbukum fillah!

Buat anda semua, maaf andai selama ini saya kata-kata saya ada yang mengguris. Maaf juga atas ketidaksempurnaan saya dalam memberikan yang terbaik untuk kalian. TERIMA KASIH untuk semua kenangan yang kalian berikan kepada saya. TERIMA KASIH atas kasih sayang dan kepercayaan yang terpupuk selama kita bersama-sama dalam tempoh seminggu.

Jujur saya mula jatuh kasih pada kalian. Allah Maha Kaya mengizinkan saya bertemu dan berkenalan dengan insan-insan hebat seperti kalian. Moga kita semua najah dunia akhirat. Moga redha Allah kita miliki.

*doakan kak lilah awak-awak semua ni sukses ya!*


Keluarga LEADERS Sedim saya! The best FAMILY in K12!

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...