Konvo OH Konvo!

Salam'alaykum everyone!

Minggu belajar berakhir pada hari ini tapi ciklilah masih tak study. ok mentang-mentanglah exam mula minggu kedua nanti.

Tak lama dah nak habis belajar dekat Bumi Serdang ni. Bulan Februari nanti dah mula semester akhir. DAN semestinya hati rasa tak sabar nak konvo.haha Ok sebenarnya tadi tengok-tengok album meraikan konvo teman sekelas waktu di Penang Matriculation College dulu. SANGAT teruja dan sangat happening saat 'unplanned reunion' itu berlaku ok semua.hee

Bermula dengan panggilan telefon dari cikfarhana yang ajak ke UKM jumpa cikwani yang konvo pada hari tersebut (AHAD 21 Oktober 2012). DAN dengan bahagianya aku pun bersiap-siap sampai aku rasa aku dah cukup manis dan comel.hehehe Dalam hujan lebat yang turun mencurah-curah tu jugak aku bawa payung pasar tani berwarna-warni redah untuk masuk ke kereta YANG aku sangkakan kereta cikfarhana!cisss! Bila aku dah bertenang dalam kereta tu, only then aku tau yang aku sebenarnya di'surprise'kan oleh beliau. KERETA yang aku naik tu, kereta ehem-ehem ciknaz atau nama manjanya kak ira. hihihihi AKU BARU TAU yang depa plan nak 'surprise' kan cikwani tu nanti. OK TAK PE sebab aku suka surprise-surprise ni. So, i'm in! ^__^

pendekkan cerita, 'unplanned reunion' pon berlaku sesama rakan sekelas dan rakan sekuliah! I LOVE THAT! haha surprise, surprise dan terus ada surprise! mula-mula cikwani tersurprise dengan kewujudan aku dan cikfarhana sebab ciknaz tak cakap pon kami mai sama. kami tersurprise bila sishy pon mai sama nak raikan cikwani.ehem-ehem! rakan sekumpulan MUET aku dulu pon ada jugak datang! tau lah UKM jugak.heh! ni nak dengki ni semangat se'uni' pulak. NASIB ciklilah-cikfarhana gabungan mantap!hehehe So, inilah kami semua. Rakan-rakan sekuliah yang happening! ^__^

Ciknaz
Cikfarhana!
ciklilah sedang bersiap dibantu cikfarhana!hehe
Ini adalah kami yang happening!
Ini kami setelah BEHAVE!hehe

Yang berkaca mata belah kiri nilah sishy! si pemalu katanya. yang hujung sebelah kanan ni pulak incheafiq. beliau satu kumpulan MUET dengan cikwani-ciklilah.hehe lagi sorang kumbang tu inchemirul. Haa dia rakan sekuliah kami. F2!hehe cikfadh yang dicubet pipi oleh saya itu bukan rakan sekuliah atau sekelas pon. Tapi cikfadh seangkatan dengan ciknaz dan cikmirul waktu depa PDT (Program Dua Tahun) dulu.

The GIRLS!
mereka yang berkonvo sebenarnya.
Selesai bersama di UKM, semua ke MINES pulak. Kenapa? Sebab ciklilah dah kebulur lapar tahu!huhu kuat makan betul. Disebabkan tergesa-gesa sangat ke acara kolej, tertinggal payung pasar tani dekat kereta ehem-ehem ciknaz. Y___Y

Payung pasar tani berwarna-warni yang tertinggal. cikfarhana, simpan elok-elok!
Tuddiaaa! ciklilah dah grad!

Yay! shot wajib tiap kali konvo!haha
Ada pulak kan gambar pasangan-pasangan yang tiba-tiba ada waktu sesi bergambar kami ni.haha
Ok. ini cikwani dan inchemirul 
ini pulak inchemirul dan cikfadh
Eh?! siapa yang konvo?haha
ciknaz dan ehem-ehemnya
Semoga ukhwah kami dan keceriaan kami kekal hingga ke akhirnya! Konvo ciklilh-cikfarhana nanti jangan lupa datang ok! buat bagi happening macam yang ini jugak.hee


3 comments:

  1. weeee...InsyaAllah InsyaAllah...make sure bagi tarikh konvo korang cpt2, so that ktorg dapat plan & surprizee kan korang lak....eh eh...:D

    ReplyDelete
  2. hohoho yg pasti bulan 10..so bulan 10 bday I jugak kan..maka, uol kene kasi double la present!hahaha

    ReplyDelete
  3. don't forget my bday pun bulan sepuluh juge,,,,weeee~

    okeh2, akan diusahakan...

    InsyaAllah, kalau tiada aral,
    akan ku jejak ke UPM tue yer...:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...