Makan-makan

semalam (25 september 2010) ada sedikit jamuan raya untuk kelas pengurusan pentas. seronok ! sebab persekitaran yang sangat tenang dan aman. biasalah bila dikelilingi dengan kehijauan bumi tuhan. penuh dengan zikrullah! ini sedikit panorama di Bukit Ekspo, UPM. saya sangat suka persekitaran yang begini.





alangkah indah jika dunia macam ni. tiada pencemaran. udara segar dan bersih. sudah pasti masyarakat semua tiada masalah kesihatan berkaitan pernafasan. tapi itu cuma kalau. realitinya tidak.

baiklah kita terus bercerita mengenai makan-makan kami. tiada apa yang istimewa. juadah juga biasa-biasa tetapi semua kami bawa bersama. tiada campur tangan catering atau pihak ketiga. hehehe juadah yang dibawa : soto, mi goreng, kuih-muih, kerepek-kerepak, air mangga cap jalen, nasi impit kuah kacang. selera saya makan. biasalah 2 hari sebelum ni saya tak makan nasi langsung. jadi sangat craving for rice!

makan punya makan, saya pon kenyang. alhamdulillah. bila sudah kenyang, sesi fotografi pon bermula.

ini kumpulan saya bersama fasilitator.

ini kumpulan

saya sayang mereka ini.

tanda kasih sayang mungkin.

sesi bergambar bersama halilah. heheh


memandangkan tarikh hari ini adalah hari jadi fasilitator kami, ada sedikit surprise untuk beliau! hehehe kek hari jadi yang sedap juga untuk dijadikan dessert. yummy!


baiklah.di akhir entry kali ini, selamat hari raya rakan-rakan sekelas! juga buat encik fasilitator yang sporting : selamat ulangtahun kelahiran dan selamat hari lahir. semoga berjaya dunia juga akhirat. insyaAllah.

ehem2 birthday saya sudah dekat ni.hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...