S.A.H.A.B.A.T Kusayang

tiba-tiba rasa rajin pulak nak buat entry selalu. boleh dikatakan tiap hari jugalah dalam minggu ni buat entry baru. baik, entry kali ini adalah khas buat cikfatin, cikrireen, dan ciknehan. 

di seminar usahawan. ecehh

tiga dara ini adalah rakan satu kursus pengajian selama di UPM yang paling rapat dengan saya. tahniah dan terima kasih kepada kalian kerana sentiasa ada di saat diperlukan. tak kisahlah dalam apa situasi pon, kalian yang terbaik!

semester pertama
kalian bukanlah asing. saya kenal. saya tahu nama. mungkin kerana masa. sedar atau tidak, masa sebenarnya yang menjadi penentu keakraban seseorang. semakin banyak kita luangkan masa bersama -tak kisahlah telefon, mesej, berbual, jalan-jalan- semakin akrab hubungan kita dan pihak lain. samalah dengan saya. saya cuma ingat cikfatin sahaja sebab dia sama PA dengan saya. ciknehan saya kenal sebab satu bilik dengan cikfatin. cikrireen maaflah ye. tak kenal sebab awak selalu dengan cikziny dan cikroza yang saya tak kenal langsung waktu ini. yang pasti, subjek Hubungan Etnik yang betul-betul buat kita lebih dekat dengan tugasan Iban tu. waaahh! tak mahu ingat lagi. sampai terpaksa berlakonlah!

semester kedua
waktu inilah kita lebih rapat. semua ambil subjek yang sama. tak ingat sangatlah apa yang jadi sepanjang semester kedua ni. tapi perkara yang paling kekal sampai hari ini adalah wujudnya karakter Misae, Nohara, Mak Atasinchi, Mojako, Mon-mon. Baru perasan. semuanya bermula dengan 'M'.heheheh waktu kuliah kimia pulak. ok tak mahu cerita apa yang kita buat. sangat tak patut dicontohi dan diamalkan.huhu

semester ketiga
semester kali ini kita menjadi usahawan muda! semua gara-gara subjek asas keusahawanan kan? tapi yang seronoknya kita masak sama-sama. kita buat eksperimen masak pasta sama-sama. kita tidur lambat sama-sama. kita jual sama-sama. tidur lambat tu sebab dua benda. buat kerja usahawan dengan buat pentas Idola Kecil. ala-ala interior designer pulak kita.heheh fizik moden. ok tak mahu cerita jugak apa yang kita buat waktu kuliah ini. juga sangat-sangat tak patut dicontohi DAN kita dah ambil iktibar kan?huk3

semester kini
sudah bakal menjadi pelajar tahun ketiga kita semua. jadi, perlu lebih bijak membahagi masa. perlu lebih bijak menilai dan membuat keputusan. perlu kental dalam kehidupan. sebab banyak perkara yang berlaku secara tiba-tiba. biasalah, kita semua dah jadi seorang gadis berusia 21 tahun. -sila mengaku walau birthday anda lambat lagi. err termasuk saya yang paling bongsu tapi paling besar- contoh mudah ialah peristiwa ciknehan yang telah di teeeeeeetttttt. tahniah!hehe semester kali ini menyeronokkan sebab anda ajar saya bahasa yang pelbagai. ok tak mahu taip di sini. sebut je pandai.haha 

dua tahun menjadi salah seorang dalam senarai rakan kalian yang berjuta itu sememangnya satu anugerah buat saya. terima kasih untuk setiap detik, setiap ilmu, setiap kenangan dan memori selama kita hidup! hee saya bangga dengan apa jua yang kalian lakukan sebab semua demi kejayaan masa depan diri kita. semoga kita sentiasa bersama susah senang dan sentiasa menyokong satu sama lain. SAYA SAYANGKAN KALIAN! 
-dekat sini tak bolehlah nak guna bahasa kita selalu guna.keh3-

2 comments:

  1. amboi cik lilah.. mengumpat ak nampak. haha. wek wek. x kenal ak ye tyme sem1. ak pon x kenal ko jugak lah .! :PP

    ReplyDelete
  2. errr mane ade ngumpat. ni tanda aku ingt ko lah.haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...