Mengira Detik

Salam'alayk.

Hari ni, aku pergi food tasting dekat hotel untuk makan malam rasmi kolej. Malam, aku ada meeting dan rehearsal untuk makan malam rasmi ni. Esok (sabtu) pagipagi lagi aku kena bangun dan tak boleh tidur sebab aku WAJIB balik rumah. Ada kenduri arwah dan berkampung. Sebelum balik rumah, aku kena singgah ambik sepupu dulu dekat UiTM Shah Alam sana. Ahad, dalam tengah hari aku kena pergi hotel untuk tengok persiapan sebelum majlis malam tu.

Dan minggu depan, aku kena siapkan slide presentation untuk article review hari Rabu, siapkan slide presentation kertas projek aku untuk Isnin lagi satu dannnn siapkan Bab 1 sampai Bab 3 thesis aku.

Ok. Aku boleh bayangkan kehidupan zombi aku untuk 2 minggu ni. Moga Allah bagi kekuatan, kecerdasan dan kesihatan kepada aku. Aku tak ada mood. Aku perlu rehat. Lebih lama. Lebih berkualiti. Hmmm.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...