Wedding Preparation #6 : Wedding Stamp

Salam'alaykum everyone!

Perkongsian #6
Wedding stamp. Atau nama kampung yang aku bagi pada benda alah ni 'copcop' hahahaha! Mula-mula aku jumpa benda ni memang dah rasa cantiknya kalau guna untuk kahwen nanti. hehehe Sebab aku jumpa dengan satu instashop ni yang provide service stamp pad untuk kedai-kedai yang order untuk logo depa. Cantekkkk sangat sebab guna wood yg segi empat besor! Masa tu aku 'jakun' sikitlah tengok sebab first time in my life gitu!

So, I was stalking his IG on and on and on and on sampailah hati aku tergerak nak tengok harga. Ya Rabbi kemain mahai lagi hang cas *nanges* punah harapan yang baru takat timbunan pasir tepi jalan. Aku pon mula menyedapkan hati dengan mengatakan "it's okay. nanti kalau beli pon, pakai sekali je buat apa kan?" Aku pon teruskan hidup macam biasa.

Suddenly, one fine day, my mom told me "kak, cantik jugak kalau letak 'copcop' dekat brown paper bag tu kan. Tak payahlah nak tampal hiasan banyak-banyak" I was like, 'mak update sehhh mendemende cenggini..hahahaha' Then, I started to google everything pasal 'wedding stamp pad' and I've found one that is reasonable, cheap yet cool. Aku go through all the designs on the FB and also the websites itself. Anddddd I choose this! hehehe



So, kalau korang rasa nak cari wedding stamp yang murah and puas hati, korang boleh try tengok dekat website ikahwin or design yang ada pada FB depa ok. Servis alhamdulillah, puas hati. Senang nak berurusan.

Ok, till the end entry! Salam'alaykum :D

2 comments:

  1. Salam'alaik kak. Berapa bajet untuk brown paper bag tu ?
    Dan apa doorgifts yang akak bagi ?
    Maaf banyak tanya, tengah survey. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak! terlupa dah berapa harga paper bag tu. Doorgift cuma air kotak dgn roti high5 tu je. hehe tapi total untuk satu doorgift tu tak sampai RM2. Roti beli direct dari kilang, paper bag dengan air kotak beli dekat tempat borong.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...